Zasady odżywiania a potencja

Dieta mężczyzn, których celem jest zwiększenie potencji musi być bogata w składniki, które sprzyjają utrzymaniu sprawności seksualnej. Należy do nich zaliczyć zdrowe tłuszcze, witaminę D, selen oraz cynk. Oddziałują one bowiem nie tylko i wyłącznie na poziom testosteronu w organizmie, który jest odpowiedzialny za popęd seksualny, ale także na poziom atrakcyjności. 

Cynk

Spadek libido będzie miał miejsce w przypadku osób, które nie mają diety bogatej w cynk. Należy wiedzieć, że uzupełnienie tego pierwiastka będzie wiązało się z wzrostem poziomu testosteronu. Efekty zauważalne będą jednak tylko i wyłącznie w przypadku uzupełniania niedoborów. Liczne badania dowodzą, że w przypadku osób, które mają prawidłowy poziom cynku, dodatkowe suplementowanie się tym pierwiastkiem nie da żadnych korzyści. Warto dodać, że bardzo dużo naturalnych afrodyzjaków jest bogatych w cynk. Należy do nich zaliczyć przede wszystkim produkty pełnoziarniste, owoce morza, ryby morskie, ostrygi, pestki oraz orzechy.

Selen

Dieta, której celem jest poprawa potencji musi zawierać selen. Jest to silny przeciwutleniacz, który oddziaływuje na zwiększenie odporności organizmu. Warto wiedzieć, że selen ponadto wspomaga wiązanie oraz usuwa ciężkie metale z organizmu. Nie wszyscy mają świadomość, że ponad połowa zawartości selenu w organizmie występuje w jądrach. Bogate w selen są przede wszystkim produkty pochodzenia zwierzęcego, na szczególną uwagę powinny zasługiwać ryby oraz skorupiaki. Do diety warto włączyć również grzyby, nasiona roślin strączkowych czy czosnek.

Witamina D

Witamina D odpowiedzialna jest bezpośrednio za poziom testosteronu we krwi. Warto również wiedzieć, że przez działanie promieni słonecznych UV częściowo jest syntezowana przez skórę. Mieszkając jednak w Polsce rekomendowane jest uzupełnianie tej witaminy m.in przez jedzenie wiejskich jaj, tłustych ryb takich jak łosoś, makrela czy śledź. Można włączyć nawet kilka małych porcji ryby w tygodniu w formie dodatku do kanapek czy sałatek. Potencja w ten sposób poprawi się naturalnie. Od września zalecana jest dodatkowa suplementacja witaminą D3 przez całą jesień oraz zimę.

Cholina

Warto mieć świadomość, że za popęd mózgowy odpowiedzialnych jest kilka mózgowych neuroprzekaźników. Bardzo istotną rolę odgrywała będzie w tym przypadku acetylocholina. Jej wysoki poziom w układzie nerwowym oraz w mózgu gwarantuje właściwa podaż choliny. Jej najlepszym źródłem będą wątroba, żółtka jaj, a także zarodki pszenicy.

Kamagra

Kamagra to jeden ze środków stosowanych prze mężczyzn mających zaburzenia erekcji. Lek jest także wsparciem w kuracjach, których celem jest przywrócenie panom zdolności do stosunku seksualnego. Głównym składnikiem aktywnym środka jest sildenafil. Kamagra powinna być przyjmowana w dawkach zaleconych przez lekarza. Rekomendowane jest rozpoczęcie stosowania leku od dawki 25 mg, a następnie stopniowo ją zwiększać. Nie można również przyjmować więcej niż 100 mg preparatu na 24 h, gdyż nie wystąpią wtedy żadne dodatkowe korzyści, mogą natomiast pojawić się skutki uboczne.

Źródło informacji: https://viagra.edu.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *